Magnetyzery paliw i wody

Magnetyzer samochodowy, magnetyzery,magnetyzer


MAGNETYZERY SAMOCHODOWE

ZALETY

  • oszczędza paliwo 10-20%
  • redukuje toksyczność spalin o ponad 50%
  • czyści i zapobiega gromadzeniu się osadów i nagaru w cylindrach
  • ułatwia rozruch slinika
  • usuwa osady z silnika i chłodnicy
  • urządzenie bezprądowe, bezobsługowe i w pełni bezpieczne
  • błyskawiczna i prosta instalacja
  • produkt o światowej renomie
  • sprzedawany z pełną gwarancją skuteczności i trwałości działania

 

ZASADA DZIAŁANIA

PALIWO posiada cząsteczki obojętne ze skłonnościami do tworzenia nagarów TWORZĄCY SIĘ NALOT, LUB OSAD
USUNIĘTY NALOT, LUB OSAD PALIWO wypływające jest spolaryzowane i naładowane dodatnio

Metalowe elementy silnika oraz sąsiadujących z nim podzespołów sprawiają, że docierające do komory spalania cząsteczki paliwa i powietrza naładowane są ujemnie, co - wskutek zgodności potencjałów - powoduje ich wzajemne odpychanie i niekorzystnie wpływa na proces spalania mieszanki. Dodatkowym utrudnieniem tego procesu jest tendencja do zlepiania się cząstek węglowodorów co powoduje zatykanie przewodów i dysz paliwowych oraz utrudnia dostęp powietrza. W efekcie na wewnętrznych powierzchniach silnika odkłada się nagar, a układ wydechowy samochodu opuszczają znaczne ilości nie spalonego tlenku węgla, węglowodorów oraz sadzy.
Skupione pole magnetyczne wytworzone przez magnetyzer zmienia strukturę molekularną paliwa nadając jego cząsteczkom ładunek dodatni, co ułatwia łączenie się z ujemnymi cząsteczkami powietrza. W efekcie następuje duże nasycenie mieszanki paliwowej tlenem, dzięki czemu jest ona bardziej aktywna, a proces spalania szybszy i pełniejszy.


OFEROWANE TYPY

Najnowocześniejszy amerykański system aktywatorów silników spalinowych jest dostępny w dwóch wariantach, jako:

  • system podstawowy
  • system rozszerzony

Magnetyzer, magnetyzery, magnetyzery samochodowe

Instrukcja montażu magnetyzera w wersji podstawowej dla silników:

 

Instrukcja montażu magnetyzera w wersji rozszerzonej dla silników:

 

 

WARTO WIEDZIEĆ ...
(informacje dla posiadaczy MAGNETYZER-ów)

 

OKRES STABILIZACJI SILNIKA

Okres stabilizacji oznacza czas niezbędny dla rozpuszczenia osadów (nagaru) w silniku i całkowitego nasycenia wszystkich części metalowych pomiędzy zainstalowanymi MAGNETYZER-ami a komorą spalania. Wstępne nasycenie trwa ok. 7 dni, natomiast całkowite nasycenie, oraz oczyszczenie silnika z istniejących osadów ok. 90 dni. W pierwszym intensywnym okresie rozpuszczania tych osadów może wystąpić niestabilne zużycie paliwa. Nie należy się tym przejmować i nie zaleca się dokonywania dokonywania regulacji gaźnika przed upływem 30 dni. Po okresie stabilizacji silnik będzie pracował równomiernie uzyskując płynną, łagodną pracę i znacznie łatwiejszy rozruch w każdych warunkach. Nie tylko odzyska równomierną moc, ale znacznie powiększa potencjał dzięki większej energii spalanego paliwa wskutek jonizacji magnetycznej. Moc silnika i jego dynamika będą stopniowo wzrastać, uzyskując wartości maksymalne pod koniec 9-dniowego okresu stabilizacji. W wyniku selektywnej jonizacji nastąpi zwiększenie wartości energetycznej paliwa.

 

FILTR POWIETRZA

Specjaliści twierdzą, że jednym z ważniejszych elementów każdego silnika jest filtr powietrza. Dla spalenia zaledwie 1 litra benzyny, filtr ten musi oczyścić aż 10 tys. litrów powietrza. Zanieczyszczenie filtra powoduje, że silnik pobiera więcej paliwa, którego i tak nie może spalić. Wzrasta zawartość tlenku węgla, węglowodorów i tlenków azotu w spalinach. Lawinowo wzrasta wtedy nagar na krawędziach tłoków, zaworów i na pierścieniach. Następuje spadek mocy i przyspieszenia oraz zwiększenie głośności i zużycie silnika. Dzieje się tak w każdym, nawet najnownocześniejszym samochodzie. Komputery i układy współpracujące są wtedy bezsilne. Magnetyzowane paliwo również potrzebuje odpowiedniej ilości czystego powietrza. Zaleca się przestrzegać fabrycznych terminów wymiany filtra powietrza średnio co 10-15 tys. km., lub stosować sportowe filtry powietrza o zmniejszonym oporze przepływu i świece z elektrodą kołową albo świece wieloelektrodowe.

 

GAŹNIKI TRADYCYJNE

Dzięki zwiększeniu efektywności spalania, niezbędna będzie regulacja gaźnika w celu zwiększenia ilości powietrza. czynność tę należy wykonać dopiero po upływie 30 dni od chwili zainstalowania MAGNETYZER-a i przejechaniu minimum 1600 km. Regulacja gaźnika ustabilizuje zużycie paliwa na zmniejszonym poziomie.

 

WTRYSK JEDNO I WIELOPUNKTOWY

Zwykle nie potrzebują regulacji dzięki sygnałom z czujników, które wymuszają na układzie sterownia ustalenie właściwego stosunku paliwa do powietrza. W wyjątkowych przypadkach, gdy nie nastąpi zmniejszenie zużycia paliwa po zakończonym okresie stabilizacji należy:

  1. Rozgrzać silnik do tempertaury 95-100 °C - wyłączyć silnik
  2. Odłączyć biegun ujemny akumulatora, a potem dodatni - odczekać 10-15 minut - podłączyć akumulator w kolejności "+", "-"
  3. Uruchomić silnik samochodu, odczekać aż osiągnie temperaturę 95-100 °C - wyłączyć silnik
  4. Uruchomić ponownie.
MAGNETYZER
Jest bezpiecznym, prostym i opatentowanym urządzeniem (dwa patenty w USA - 12 lat badań naukowych), które dzięki swej zasadzie działania opartej na jedynej w świecie technologii MAGNETYZER® -ów jednobiegunowych zapewniającej oszczędność paliwa 10 do 20% dokonało rewolucyjnego przełomu w technice samochodowej. MAGNETYZER® zaciśnięty na przewodzie paliwowym, zmienia strukturę molekularną paliwa dopływającego do silnika, tworząc łatwopalne związki węglowodorów z tlenem. Inżynierowie z licznych ośrodków naukowych w świecie przez wiele lat poszukiwali sposobu na zwiększenie ilości tlenu w paliwie samochodowym, w celu poprawienia spalania. Dotychczasowe wynalazki polegające na doskonaleniu mieszania mechanicznego nie dały zadowalających rezultatów. Amerykański aktywator MAGNETYZER® jest pierwszym skutecznym rozwiązaniem tego problemu, gdyż dokonuje takich korzystnych zmian w strukturze paliwa, jakich nie można osiągnąć innymi metodami.
 

  

 


© TAPIS