Magnetyzery
paliw i wody
Magnetyzer samochodowy, magnetyzery,magnetyzer
|
MAGNETYZERY SAMOCHODOWE
-
oszczędza
paliwo 10-20%
-
redukuje
toksyczność spalin o ponad 50%
-
czyści
i zapobiega gromadzeniu się osadów i nagaru w cylindrach
-
ułatwia
rozruch slinika
-
usuwa
osady z silnika i chłodnicy
-
urządzenie bezprądowe, bezobsługowe i w pełni bezpieczne
-
błyskawiczna
i prosta instalacja
-
produkt
o światowej renomie
-
sprzedawany
z pełną gwarancją skuteczności i trwałości działania
|
|
ZASADA
DZIAŁANIA
PALIWO
posiada cząsteczki obojętne ze skłonnościami do tworzenia
nagarów |
TWORZĄCY SIĘ NALOT, LUB OSAD |
|
USUNIĘTY NALOT, LUB OSAD |
PALIWO wypływające
jest spolaryzowane i naładowane dodatnio |
Metalowe elementy silnika oraz sąsiadujących
z nim podzespołów sprawiają, że docierające do komory spalania
cząsteczki paliwa i powietrza naładowane są ujemnie, co -
wskutek zgodności potencjałów - powoduje ich wzajemne odpychanie
i niekorzystnie wpływa na proces spalania mieszanki. Dodatkowym
utrudnieniem tego procesu jest tendencja do zlepiania się
cząstek węglowodorów co powoduje zatykanie przewodów i dysz
paliwowych oraz utrudnia dostęp powietrza. W efekcie na wewnętrznych
powierzchniach silnika odkłada się nagar, a układ wydechowy
samochodu opuszczają znaczne ilości nie spalonego tlenku węgla,
węglowodorów oraz sadzy.
Skupione pole magnetyczne wytworzone przez magnetyzer zmienia
strukturę molekularną paliwa nadając jego cząsteczkom ładunek
dodatni, co ułatwia łączenie się z ujemnymi cząsteczkami powietrza.
W efekcie następuje duże nasycenie mieszanki paliwowej tlenem,
dzięki czemu jest ona bardziej aktywna, a proces spalania
szybszy i pełniejszy.
OFEROWANE
TYPY
Najnowocześniejszy
amerykański system aktywatorów silników spalinowych
jest dostępny w dwóch wariantach, jako:
-
system podstawowy
-
system rozszerzony
Magnetyzer,
magnetyzery, magnetyzery samochodowe
|
 |
|
|
|
Instrukcja montażu magnetyzera
w wersji podstawowej dla silników:
|
|
|
Instrukcja montażu magnetyzera
w wersji rozszerzonej dla silników:
|
WARTO WIEDZIEĆ ...
(informacje
dla posiadaczy MAGNETYZER-ów)
|
OKRES
STABILIZACJI SILNIKA
|
Okres stabilizacji oznacza czas niezbędny dla rozpuszczenia
osadów (nagaru) w silniku i całkowitego nasycenia wszystkich części
metalowych pomiędzy zainstalowanymi MAGNETYZER-ami a komorą spalania.
Wstępne nasycenie trwa ok. 7 dni, natomiast całkowite nasycenie,
oraz oczyszczenie silnika z istniejących osadów ok. 90 dni. W pierwszym
intensywnym okresie rozpuszczania tych osadów może wystąpić niestabilne
zużycie paliwa. Nie należy się tym przejmować i nie zaleca się dokonywania
dokonywania regulacji gaźnika przed upływem 30 dni. Po okresie stabilizacji
silnik będzie pracował równomiernie uzyskując płynną, łagodną pracę
i znacznie łatwiejszy rozruch w każdych warunkach. Nie tylko odzyska
równomierną moc, ale znacznie powiększa potencjał dzięki większej
energii spalanego paliwa wskutek jonizacji magnetycznej. Moc silnika
i jego dynamika będą stopniowo wzrastać, uzyskując wartości maksymalne
pod koniec 9-dniowego okresu stabilizacji. W wyniku selektywnej
jonizacji nastąpi zwiększenie wartości energetycznej paliwa.
|
FILTR
POWIETRZA
|
Specjaliści twierdzą, że jednym z ważniejszych elementów każdego
silnika jest filtr powietrza. Dla spalenia zaledwie 1 litra benzyny,
filtr ten musi oczyścić aż 10 tys. litrów powietrza. Zanieczyszczenie
filtra powoduje, że silnik pobiera więcej paliwa, którego i tak
nie może spalić. Wzrasta zawartość tlenku węgla, węglowodorów i
tlenków azotu w spalinach. Lawinowo wzrasta wtedy nagar na krawędziach
tłoków, zaworów i na pierścieniach. Następuje spadek mocy i przyspieszenia
oraz zwiększenie głośności i zużycie silnika. Dzieje się tak w każdym,
nawet najnownocześniejszym samochodzie. Komputery i układy współpracujące
są wtedy bezsilne. Magnetyzowane paliwo również potrzebuje odpowiedniej
ilości czystego powietrza. Zaleca się przestrzegać fabrycznych terminów
wymiany filtra powietrza średnio co 10-15 tys. km., lub stosować
sportowe filtry powietrza o zmniejszonym oporze przepływu i świece
z elektrodą kołową albo świece wieloelektrodowe.
|
GAŹNIKI
TRADYCYJNE
|
Dzięki zwiększeniu efektywności spalania, niezbędna będzie regulacja
gaźnika w celu zwiększenia ilości powietrza. czynność tę należy
wykonać dopiero po upływie 30 dni od chwili zainstalowania MAGNETYZER-a
i przejechaniu minimum 1600 km. Regulacja gaźnika ustabilizuje zużycie
paliwa na zmniejszonym poziomie.
|
WTRYSK
JEDNO I WIELOPUNKTOWY
|
Zwykle nie potrzebują regulacji dzięki sygnałom z
czujników, które wymuszają na układzie sterownia ustalenie właściwego
stosunku paliwa do powietrza. W wyjątkowych przypadkach, gdy nie
nastąpi zmniejszenie zużycia paliwa po zakończonym
okresie stabilizacji należy:
- Rozgrzać silnik do tempertaury
95-100 °C - wyłączyć silnik
- Odłączyć biegun ujemny akumulatora,
a potem dodatni - odczekać 10-15 minut - podłączyć akumulator
w kolejności "+", "-"
- Uruchomić silnik samochodu,
odczekać aż osiągnie temperaturę 95-100 °C - wyłączyć silnik
- Uruchomić ponownie.
|
MAGNETYZER
|
Jest bezpiecznym, prostym i
opatentowanym urządzeniem (dwa patenty w USA - 12 lat badań naukowych),
które dzięki swej zasadzie działania opartej na jedynej w świecie
technologii MAGNETYZER® -ów jednobiegunowych zapewniającej oszczędność
paliwa 10 do 20% dokonało rewolucyjnego przełomu w technice samochodowej.
MAGNETYZER® zaciśnięty na przewodzie paliwowym, zmienia strukturę
molekularną paliwa dopływającego do silnika, tworząc łatwopalne związki
węglowodorów z tlenem. Inżynierowie z licznych ośrodków naukowych
w świecie przez wiele lat poszukiwali sposobu na zwiększenie ilości
tlenu w paliwie samochodowym, w celu poprawienia spalania. Dotychczasowe
wynalazki polegające na doskonaleniu mieszania mechanicznego nie dały
zadowalających rezultatów. Amerykański aktywator MAGNETYZER® jest
pierwszym skutecznym rozwiązaniem tego problemu, gdyż dokonuje takich
korzystnych zmian w strukturze paliwa, jakich nie można osiągnąć innymi
metodami. |
|
|
 |

|
|